Skip to main content
Please enable JS

Fakta på Festival

Kunde: FAKTA

Date: 20 September, 2016

Service: Journalistik & tekst PR & SoMe

Vi var med Fakta på Roskilde Festival, da de for første gang åbnede boden i CityCenter West i 2013, og igen da Fakta gentog succesen i 2014. Begge år var EMPTYHOUSE med til at lede et ungt og ambitiøst PR-hold, og det var en fantastisk oplevelse.

I samarbejde med Fakta stod vi for konceptudvikling af deres aktiviteter i løbet af ugen, herunder afholdelse af daglige konkurrencer på festivalen og på sociale medier. Hele holdet bag festivalen gjorde, at Fakta-boden fik et fantastisk ry på pladsen og et helt unikt koncept.

Vi stod for PR-indsatsen under festivalen og sørgende for at få Faktas bod nævnt i næsten samtlige medier - både landsdækkende, lokale og faglige. Og vi opbyggede de sociale medier, stort set fra bunden, til at have flere tusinde følgere på kun et par uger.